Pravidla a podmínky použití

1. Jak nakupovat

 

Nakupování v internetovém obchodě KERAT Keramika je velmi snadné.

Zboží je přehledně roztříděno do různých kategorií umístěných v levé části. Po kliknutí na zvolenou kategorii se buď daná kategorie rozbalí do podkategorií nebo se rovnou zobrazí zboží dané kategorie v hlavním okně.

 

Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail. Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, naopak detail slouží pro získání více informací o zboží. Na detail je možné přejít kliknutím na obrázek.

 

Naše zboží je vyráběno ve 12 barevných designech. Pokud nebude k dispozici volba barvy v detailu zboží, je výrobek vyráběn pouze v designu který vidíte na fotografii. Pokud Vámi vybrané zboží není skladem, budete o termínu dodání vždy informován emailem. Tomuto věnujte prosím zvýšenou pozornost.

 

Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko Koupit , čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu. Doporučujeme se před nakupováním přihlásit, v případě restartování počítače zůstane již zboží v košíku.

 

Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko Přepočítat .

 

Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, přejdete tlačítkem K pokladně na obrazovku, kde bude třeba vyplnit kontaktní údaje, způsob platby a dopravy zboží. Po vyplnění všech požadovaných údajů můžete přejít na další stránku, kde máte možnost si svoji objednávku zkontrolovat. V případě, že je vše v pořádku, máte možnost si objednávku vytisknout a kliknutím na tlačítko Potvrzuji objednávku, bude závazná objednávka odeslána na naše obchodní oddělení. Jinak máte možnost vrátit se přes tlačítko Zpět a provést případné korekce objednávky. Pokud budete potřebovat některou z položek košíku vymazat, přepište počet kusů na nulu a stiskněte tlačítko Přepočítat . Po přijetí Vaší objednávky Vám přijde potvrzující email na Vámi uvedenou adresu.

 

2. Storno objednávky

Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu stepanek@kerat.cz, v předmětu emailu musí být uvedeno slovo STORNO. Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku ve lhůtě 2 hodin řádně stornoval, bude mu zaplacená kupní cena vrácena - odeslána do 5 pracovních dnů zpět, a to poštovní poukázkou nebo bezhotovostním převodem (dle přání zákazníka). Pokud kupující stornuje objednávku později, než ve shora uvedené lhůtě 2 hodin, bude prodávají akceptovat takové storno pouze po předchozí dohodě s kupujícím a k akceptaci se předem nezavazuje.

 

Každá potvrzená objednávka je ze strany zákazníka závazná dle našich obchodních podmínek (OZ §544-545, zákon č. 40/1964 Sb). Pokud nebude objednávka, zaslaná na dobírku, zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží (poštovné a balné dle ceníku) a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 300,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky, budou postoupeny k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených. Tato pokuta neslouží k obohacení dodavatele, nýbrž na úhradu vzniklé škody (nedostupnost zboží po dobu, kterou bylo u přepravce, jakožto i náklady vzniklé uvedením zboží zpět do prodeje).

 

3. Platební podmínky

Našim zákazníkům nabízíme dva nejrozšířenější způsoby úhrady zboží:

1. Zboží může být zasláno na dobírku Českou poštou nebo Zásilkovnou - je zaplaceno při převzetí zboží.

2. Zboží může být zasláno Českou poštou nebo Zásilkovnou - je zaplaceno dopředu bankovním převodem.

3. Zboží je možno odebrat osobně po dohodě s prodejcem přímo ve vzorkovně na adrese: KERAT Keramika,  Stavitelská 6/1099 Praha 6 Dejvice 16000 platba hotově.

 

Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné - provozovatel obchodu není plátcem DPH.

 

4. Vrácení zboží

Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit,

nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Pokud se tak rozhodnete, musíte nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu a včetně všech dokumentů (návodů, záručních listů atd.) a případných dárků (bonusy za překročení limitu objednávky) poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Zboží nezasílejte na dobírku, doporučujeme jeho pojištění po dobu přepravy. Po obdržení a kontrole vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi zašle dobrobis na uvedenou částku. Po jeho potvrzení vrátí prodávající zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem (složenkou či na účet). Poštovné, dobírkovné a balné se nevrací!!!! Pokud prodávající zjistí poškození vráceného zboží, navrhne kupujícímu buď vrácení adekvátní částky nebo poslání zboží zpět.

 

O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás prosím informujte mailem na adresu stepanek@kerat.cz, nebo telefonicky 602 376 670. Kontaktní osoba Petr Štěpánek.


5. Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí od přepravce ihned prohlédnout v místě převzetí tak, aby zjistil případné vady a poškození přepravou.

Ve chvíli, kdy zásilka opustí prostory přepravce, nelze v žádném z případů uplatnit jakoukoli odpovědnost za škodu přepravcem.

Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit přepravci hned na místě přebírání zásilky a po té emailem informovat naší firmu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku

c) nesprávným skladováním

d) poškození dopravcem

 

Postup při reklamaci přepravy :

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2) zboží nechte v krabici v četně obalového materiálu pro reklamační řízení na Vaší doručovací poště, nebo v provozovně Zásilkovny

3) neprodleně informujte Vaší poštu a osobně podejte reklamaci včetně dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaše reklamace přepravy je v plné kompetenci České pošty nebo Zásilkovny

 

Postup při reklamaci :

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

2) do emailu uveďte důvod reklamace, vaši adresu a pokud možno fotografii zboží

3) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.

 

6. Kontakt :

KERAT Keramika, Zdenka Štěpánková, Stavitelská 6/1099 Praha 6 Dejvice 16000

IČO: 87176904

DIČ: CZ365715023

Telefon : 602 376 670

Email : stepanek@kerat.cz


DomůDomů

Košík  

(prázdný)

Novinky

No new products at this time

Akční nabídka

Momentálně nejsou žádné slevy